Vaste telefonie

Afspraak maken?

Wij hebben een vestiging in Dedemsvaart, Deurne, Dronten, Hardenberg, Lelystad, Nijverdal, en Vriezenveen. Gebruik de knop rechts om een afspraak te maken.

Vast/mobiel

Mobiele- en vaste telefonie zijn diensten waarop de afgelopen jaren weinig vernieuwingen hebben plaatsgevonden. Dit is vreemd, omdat de manier van werken en de eisen die een professional stelt aan communicatiemiddelen wel sterk zijn veranderd. Werken houdt niet meer op buiten de reguliere kantoortijden en een professional is niet gebonden aan zijn werkplek. Er is behoefte aan een moderne oplossing die voldoet aan de vraag van nu. AST VAMO is een mobiele telefooncentrale voor het MKB. Met deze oplossing is er geen investering meer nodig in vaste toestellen of een fysieke telefooncentrale. Uw telefooncentrale “in de cloud” is altijd up-to-date. Uiteraard kunt u nog wel gebruik blijven maken van enkele vaste toestellen, “softphones” of receptioniste bedienposten.

Voordelen vast/mobiel

Met AST VAMO zijn het mobiele en het vaste netwerk van KPN volledig met elkaar geïntegreerd. Dit betekend dat u via de app of online tool kunt aangeven wanneer u met welk nummer naar buiten belt. Tijdens kantooruren belt u uw klanten met het vaste nummer van de zaak terwijl u ’s avonds vrienden en familie belt met uw eigen mobiele nummer.

Dankzij de volledige integratie van het vaste en het mobiele netwerk van KPN heeft u geen aparte apps of “prefixes” nodig om gebruik te maken van de mogelijkheden van MS VAMO. Dit betekend dat u uw mobiele telefoon kunt blijven gebruiken zoals u gewend bent en gewoon met de toetsen of standaard app kunt bellen. MS VAMO werkt op alle toestellen, u heeft dus geen smart Phone nodig.

Met AST VAMO heeft u alle functionaliteiten van een professionele telefooncentrale op uw mobiele telefoon. Omdat u gesprekken kunt ontvangen op het vaste nummer en uit kunt bellen met uw vaste nummer zijn er in principe geen vaste toestellen meer nodig. Uiteraard wordt het gebruik van vaste toestellen en/of “softphones” wel ondersteund.

AST VAMO kunt u zelf volledig installeren en beheren. Middels een gebruiksvriendelijk
web portaal stelt u de centrale volledig naar wens in.

Ook als u niet op de zaak bent kunt u uw mobiele telefoon gebruiken alsof u op de zaak bent. Uw klanten merken geen verschil.

Met AST VAMO hoeft u vooraf niet te investeren in vaste toestellen of een dure telefooncentrale. Gebruikers hoeven zelfs geen smartphone te hebben om gebruik te kunnen maken van de uitgebreide functionaliteiten van de telefooncentrale. Daarnaast bespaart u fors op uren van uw telecombeheerder voor installatie en onderhoud van centrale en vaste toestellen.

Verwacht u op korte termijn te groeien of te krimpen? Dan is hosted telefonie een ideale oplossing. U kunt zelf gemakkelijk gebruikers toevoegen en verwijderen middels de online beheertool. Let op; dit betreft de link met de telefooncentrale en de koppeling met vaste nummers, de flexibiliteit van het mobiele gedeelte hangt af van de afspraken die u in het contract heeft vastgelegd.

Met hosted telefonie staat uw telefooncentrale “in de cloud”. Dit betekend dat er voortdurend updates uitgerold kunnen worden zonder dat u hiervan hinder ondervindt. Op deze manier beschikt u altijd over de modernste functies en hoeft u nooit te vernieuwen.

Integratie van vast en mobiel levert vaak een aanzienlijk kostenvoordeel op. U betaald immers niet meer apart voor de vaste en de mobiele aansluiting. Onderling verkeer tussen vast en mobiel is vaak gratis en bellen met uw mobiele telefoon naar het buitenland kan voor de tarieven van vaste telefonie. Met vragen over telefonie kunt u voortaan terecht bij 1 aanspreekpunt en al het mobiele en vaste telefonieverkeer ontvangt u voortaan op 1 overzichtelijke factuur. Op deze factuur worden kosten gespecificeerd per gebruiker, afdeling en kostenplaats zodat u het verbruik gemakkelijk kunt analyseren en toewijzen.

Middels de online beheerstool of de app op de telefoon van de gebruikers kan worden ingesteld wanneer de gebruiker op welk telefoonnummer bereikbaar is. Zo kunt u gesprekken naar het vaste nummer na werktijd bijvoorbeeld doorschakelen naar de bedrijfsvoicemail maar blijft u privé gesprekken op uw mobiele nummer wel ontvangen. Daarnaast kan er middels schakelaars in de app worden aangegeven dat inkomende gesprekken doorgeschakeld moeten worden naar collega’s of vooraf ingestelde belgroepen omdat u een vergadering in gaat of een vrije dag heeft.