Telecom

Wilt u een afspraak maken?

Wij zijn uw totaalpartner

Vaste telefonie

Mobiele telefonie

Oplossingen

Tijd voor verandering!

Het mkb is de ruggengraat van onze samenleving, maar wordt niet altijd zo behandeld. Wat we bedoelen? Laten we dat eens bekijken aan de hand van onze vier kernwaarden.

Aandacht

Voor mkb’ers is uitstekende service een basisvoorwaarde. Een goede relatie met uw klant is voor u vaak voorwaarde voor goede zaken. En de lijnen zijn zo kort dat er snel geschakeld kan worden. Wat nu, als u als mkb’er zélf klant bent, en wel bij een grote telecomprovider? Voor zo’n gigant bent u de zoveelste wachtende in de rij. Persoonlijke aandacht en snel schakelen? Dat eindigt vaak al bij het eerste keuzemenu, voordat u überhaupt iemand gesproken heeft. Wij willen echte aandacht en goede relaties garanderen. Daarom werken wij samen met lokale Business Partners. Zij hebben zicht op uw organisatie en bieden u passende oplossingen. Al kunt u voor vragen ook rechtstreeks bij ons terecht. Als u ons belt, mailt of appt met een probleem, dan wordt de AST Telecom medewerker die u spreekt vanaf dat moment verantwoordelijk voor het vinden van de oplossing.

Maatwerk en kwaliteit

Massaproductie is een begrip dat veel mkb’ers vreemd is. Een klus begint met goed luisteren naar wat de klant echt nodig heeft, degelijk advies en een product op maat. Hoe is dat bij de grote telecombedrijven? Daar zit de kracht niet in maatwerk, maar in de grote getallen. Het gevolg? Standaardisering en automatisering. De prijs is misschien scherp, maar u betaalt ook voor zaken die u helemaal niet gebruikt, of mist oplossingen die nog veel beter bij uw organisatie passen. Daarom bieden wij maatwerk. We luisteren en kijken eerst goed wat uw organisatie precies nodig heeft, voordat we u een oplossing bieden die precies bij uw organisatie past. Een voordeel is dat we u zo ook oplossingen kunnen bieden waar u zelf misschien niet aan gedacht zou hebben.

Flexibiliteit

Binnen het mkb is de wens van de klant leidend. Iedereen heeft een brede expertise en de lijnen zijn kort, waardoor snel geschakeld wordt als er iets verandert. De telecombedrijven werken echter met geautomatiseerde processen en legio gespecialiseerde afdelingen die elkaar lang niet altijd even goed kunnen vinden. Moet er eens van de standaard afgeweken worden? Of gaat er eens iets mis? Dan stuit u eerst tegen onkunde en vervolgens tegen het feit dat uw vraag vele lagen en afdelingen door moet voordat er iets gebeurt. Bij AST Telecom heeft iedereen een hoge basiskennis en veel invloed om direct de juiste oplossing te bieden. En lukt dat niet direct, dan is de oplossing nooit ver weg, want alle afdelingen zitten bij ons dichtbij elkaar in hetzelfde pand.

Eindelijk AST

Omdat deze manier van werken bij veel grote bedrijven standaard is geworden, zouden we het haast normaal gaan vinden. En het kan zéker anders. Wat ons betreft mag u van uw telecomprovider dezelfde service en kwaliteit verwachten als u zelf gewend bent te bieden. Bij AST Telecom zorgen we er daarom voor dat uw telecom volledig geregeld is, zodat u weer vrij bent om uw tijd in uw onderneming te steken, in plaats van in keuzemenu’s en wachtmuziek. Eindelijk AST.